loading...
C-of-C.IR|کلش آف کلنز
MeHdi 3M بازدید : 11599 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (6)

بزرگترین مشکلی که پس از اپدیت بازی بدون در نظر گرفتن باگ های عجیب و غریب،مشکل کم لوتی می باشد که این مشکل برای همه کلشر ها یک عامل مهم در سرد شدن نسبت به بازی می باشد.بازی که طی سه سالی که از ساخت آن گذشته در بین همه ی افراد چه زن و چه مرد در هر سنی، رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

یکی از بزگترین اشتباهات سوپرسل(سازنده بازی کلش اف کلنز)تغییر بسیار زیاد در طرز اتک و حمله کلشر ها می باشد.

سوپرسل سعی کرده است که با تغییراتی که در بازی ایجاد می کند،میزان اتک زدن  بیشتر شود و از همان طرف میزان دفاع کردن هم زیاد بشود.شاید به هدف اول خود نرسیده باشد ولی به هدف دوم خود رسیده است و شاهد این بوده ایم که نسبتاً ، دفاع کردن از گذشته بیشتر شده است و عمده ترین دلیل آن مشکل کم لوتی است.

کم لوتی و پیدا نشدن مپ های مرده در جستجو دلایل مختلفی دارد:

1-حذف برخی از مپ های مرده

2-ندادن شیلد با زدن تاون هال

3-زیاد شدن مپ های بدون شیلد که موجب می شود بیس های مرده در بین آنها کم رنگ باشد و....



حال مهم ترین سوال پیش می آید، چگونه این مشکل ،یعنی مشکل کم لوتی را حل کنیم و تا حدودی بر طرف کنیم?!

1-انتخاب بهترین کاپ متناسب با لول تاون هال.

2-انتخاب زمان مناسب


در این پست قصد داریم به راه حل اول و در پست بعدی به بهترین زمان لوت میپردازیم.


بهترین کاپ برای لوت


تاون هال 6 =1000-1200

تاون هال 7=1200-1500

تاون هال 8=1500-1800

تاون هال 9=1700-2400

تاون هال 10=1800-3200

تاون هال 11=بیشتر از 2200


نکته=تاون هال پایین تر لول 6 باید در محدوده کاپ 300-1000 باشند.

نکته=این به این معنی نیست که در کاپ های دیگر تعیین نشده لوت نمی دهد ولی بیشترین لوت در همین محدوده های تعیین شده می باشد.

نکته=بررسی لوت یک کاپ تنها به یک بار لوت (شاید زیاد)نیست مهم تعداد لوت ها و مپ های مرده می باشد.


کپی برداری به هر نحو از این پست شرعا حرام است و مورد رضایت ما نمی باشد.

www.c-of-c.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MOHAMMAD در تاریخ 1394/11/02 و 9:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام.من تاوان حال 9 هستم ممنون از راهنماییتون واقعا لوت بالای 2000عالی خیلی ممنون.تشکر

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/10/23 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

سلام من تاون هال 9 هستم راستش همونطور ک گفتید وقتی کاپم به 1700 به بالاتر میرسونم لوت ها خوب میشن

مرسی از راهنماییتون
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/10/17 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

سلام تان ده هستم، و کاپ 800_900لوت داره واس من، یعنی برم 1800؟
پاسخ : فعلا در همه لیگ ها لوت هست (به علت بوست با یک جم)

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/10/16 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

با سلام
من تاون ۸ هستم و در کاپ سیلور( نقره ) لوت خیلی بیشتر از گلد هست که تعیین کردید و در کلن ما همه تاون ها تو این محدوده هستن و لوت خیلی زیاده
بازم ممنون از سایتتون
پاسخ : درود
دوست عزیز این خوب بودن لوت به خاطر یک جم بوست هستش وقتی این ویژگی به اتمام برسه این محدوده کاپ مناسب لوت برای شما می باشد.
موفق باشید.

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/10/16 و 21:36 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالیه دمتون گرم
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط شهلا در تاریخ 1394/10/16 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالی و بدون نقص بود.
پست بعدی د ر مورد زمان لوت کی میزارید؟
پاسخ : خواهش میکنم.
ایشالله فردا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شخصیت محبوب شما؟؟
    پرسش و پاسخ

    برای مطرح کردن هر گونه سوال و مشکلات خود بر روی تصویر پایین کلیک کنید.

    کدهای اختصاصی

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    پشتیبانی

    ما را در اینستاگرام دنبال کنید!

    ID instagram : c_of_c.ir